Bijna... - Reisverslag uit Lisserbroek, Nederland van Iris Dittmar - WaarBenJij.nu Bijna... - Reisverslag uit Lisserbroek, Nederland van Iris Dittmar - WaarBenJij.nu

Bijna...

Blijf op de hoogte en volg Iris

02 Augustus 2016 | Nederland, Lisserbroek

Hallo allemaal,

Super leuk dat jullie mijn reisverslag willen volgen in mijn reis naar Australië samen met Mirjam.

Na een hele lange voorbereidingsperiode is het dan nu toch echt bijna zo ver en gaan wij op 1 september van start aan ons grote avontuur in Australië. 3 maandjes backpacken langs de oostkust. Dat gene waarvan ik vroeger altijd heel hard riep dit ga ik nooit doen, ga ik nu wel doen. En daar hebben wij ook super veel zin in.

Op 1 september vertrekken wij vanaf Schiphol richting Hong Kong, waar wij anderhalve dag de tijd hebben om een beetje rond te kijken. Op 3 september vliegen wij door naar Cairns waar onze reis dan echt gaat beginnen. 4 september om 06.30 uur Australische tijd komen wij daar aan en reizen met de Greyhound bus de Oostkust af. Waar wij super veel mooie en leuke dingen gaan zien en doen. Duiken en snorkelen in het Great barrier reef en tijdens onze reis kunnen wij natuurlijk niet zonder een ritje paardrijden dus dit gaan wij ook zeker doen, misschien wel meerdere keren:).
Leren surfen tussen Brisbane en Sydney en dan nog 2 weekjes zelf rond rijden met ons gehuurde camperbusje.
25 november vliegen wij terug richting Nederland en landen wij 26 november om 06.30 uur weer op Schiphol.

Ik heb er super veel zin in.

Liefs Iris

  • 02 Augustus 2016 - 14:12

    Colinda:

    Ik ga je volgen hoor Iris , ben heel benieuwd naar je avonturen ! Geniet nog lekker van de voorpret !

  • 02 Augustus 2016 - 17:27

    Lisa :

    Woehoe! Bijna ♡

  • 02 Augustus 2016 - 18:01

    Danielle:

    Heel veel plezier

  • 02 Augustus 2016 - 18:36

    Dewi Lejewaan:

    Dewi wil je graag volgen. Veel plezier

  • 02 Augustus 2016 - 18:53

    Stephanie:

    Spannend Iris het schiet inderdaad al op!!

  • 02 Augustus 2016 - 19:38

    Mirjam Claessens:

    Super leuk! Ik zal je volgen, schiet zeker al aardig op!

  • 03 Augustus 2016 - 17:52

    Petra:

    Heel veel plezier ik ga je volgen!!

  • 11 Augustus 2016 - 23:16

    Woudy:

    Nog heel even en dan is het zover...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 02 Aug. 2016
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 2978

Voorgaande reizen:

01 September 2016 - 26 November 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: