Hong Kong / Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Iris Dittmar - WaarBenJij.nu Hong Kong / Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Iris Dittmar - WaarBenJij.nu

Hong Kong / Cairns

Door: Iris Dittmar

Blijf op de hoogte en volg Iris

04 September 2016 | Australië, Cairns

Hallo allemaal,

1 September zijn wij vertrokken richting Hong Kong. Wij landen hier 'S morgens vroeg en zijn richting de stad gegaan. In het hotel gevraagd naar de highlights van Hong Kong en het enige wat ze ons konden vertellen was waar the lady market was. Gelukkig konden ze ons in de Starbucks beter weg wijs maken, waardoor we wisten hoe bij the big Buddha te komen. Met de metro alsof wij dit al jaren doen gingen wij ons eerste uitstapje maken.
Wauuww wat is deze Buddha onwijs gaaf om te zien. Zo ontzettend groot. Je moet er een paar treden voor klimmen maar dan heb je wel wat. Wat een ding!
Daarbij prachtige tempels met zoveel verschillende kleuren. Schuilen voor de hoosbui die er aan kwam en daarna blijft het gewoon 30 graden en ontzettend klam en heet!
In de avond de stad bekeken vanuit het reuzenrad, alles in deze stad is zo ontzettend groot, behalve de mensen die iets minder:).
Onze jet lag bijgeslapen en nog hier en daar wat van Hong Kong bekeken om 's avonds door te vliegen naar Cairns.
Beide vluchten gingen prima, beetje slapen en een beetje films kijken. En daar zijn we nu aangekomen in ons hostel in Cairns! Hier gaat ons avontuur echt beginnen!

Jullie horen snel weer van mij!

• 04 September 2016 - 07:07

Danielle :

Lekker genieten. Leuk om je verhaal te lezen

• 04 September 2016 - 08:26

Jo-Anne:

Hartstikke leuk om te lezen. 6 jaar geleden gingen wij ook via Hong Kong naar Australië. Wat een stad he? Maar nu het echte avontuur. Ontzettend veel plezier. Xxx

• 04 September 2016 - 12:09

Petra:

Leuk om te horen heel veel plezier verder!!

• 04 September 2016 - 13:15

Colinda:

Hi Iris , leuk om je 1e reisverhaal te lezen , dat er nog maar vele mogen volgen

• 04 September 2016 - 15:11

Dolly:

Ha Iris, van je moeder deze link gekregen en super leuk om te lezen. Geniet van jullie, ongetwijfeld, prachtige reis en doe Mirjam de groetjes.

Bye
    Dolly